NOUS INDEPENDENTS LOCALS SES SALINES-COLONIA DE SANT JORDI (NIL-LLIGA)

NOUS INDEPENDENTS LOCALS SES SALINES-COLONIA DE SANT JORDI  (NIL-LLIGA)
PER UN MILLOR FUTUR PEL NOSTRE MUNICIPI I PER LES NOSTRES ILLES

dilluns, 9 de març del 2009

COM MÉS VA, PITJOR

CARTA PUBLICADA EN EL DIARI DE MALLORCA EL 4 DE MARÇ DE 2009.
Elisabet Oliver. Palma.
La Llei de Murphy a ses Salines
La llei de la màxima fatalitat amb el mínim d´esforç. Aquesta llei és el que resumeix la gestió de l´administració local de ses Salines.
Primer cas: Fa més de mig any que vaig acudir al centre mèdic de ses Salines per demanar una visita a l´hospital de Manacor. La doctora, excel·lent per cert, va donar el seu consentiment i em va adreçar a la secretaria per demanar que fes els tràmits pertinents per aconseguir una visita a l´hospital de Manacor. Durant sis mesos no vaig tenir cap notícia. Preocupada, vaig tornar al centre mèdic i em varen dir que els papers s´havien "despapelat" (per què?). Vaig haver de tornar a fer la mateixa sol·licitud i, després d´un any de no rebre cap resposta, vaig decidir resoldre el problema d´una altra manera. Acostumada a ser mal tractada per l´administració pública local, vaig posar-me en contacte amb l´oficina de defensa dels usuaris de la sanitat pública, per cursar una denúncia legal per aquesta mala gestió. Aquell mateix dia vaig aconseguir una cita per dos dies després! Increïble, però cert. Qui no plora, no mama!
Malauradamment no és un fet aïllat. És la Llei de Murphy!
Segon cas: fa uns mesos vaig anar a segellar la targeta de l´atur a l´ajuntament i el funcionari de torn no ho va tramitiar puntualment al SOIB (per què?). Aleshores vaig haver d´ésser jo la que va haver de resoldre el problema;  fer la seva feina, però ben feta.
Tercer cas: aquest estiu vaig anar a l´ajuntament per demanar que es tallés un carrer per celebrar un aniversari. La funcionaria de torn no em va informar de res, només em varen fer pagar 3euros/hora, total 9 euros. El dia de la festa, no va aparèixer cap representant de la policia local per impedir la circulació de vehicles (per què?). Vàrem haver de ser nosaltres mateixos, els ciutadans,  els que sol·lucionarem la incompetència de l´administració local.
Cas anecdòtic: a ses Salines l´aula de percussió s´ha ubicat a una sala que està just al costat de la biblioteca municipal! (per què?) Una estupidesa de tal magnitut a qui se li ha pogut imaginar? Francament, m´agradaria saber-ho... potser al regidor de cultura?
Sincerament no sé si es tracta d´incompetència, irresponsabilitat, ignorància o estupidesa humana, però el cert és que ja comença a ésser hora que es demanin responsabilitat per una falta de consideració tant gran cap als ciutadans!
Impostos municipals (per què?)